Crisis, crisis, crisis... ens envolta, ens persegueix... està per tot arreu... i com era d'esperar... ha anat a petar de plè al nostre preciat Nadal.
Són moltes les marques que han decidit retallar les seves campanyes de Nadal per reduïr costos... es que ningú no ha trobat a faltar el tradicional anunci de Coca-Cola a la tele?
Doncs sembla ser que el pressupost per la campanya d'aquest Nadal ha anat a parar a una altra campanya molt més innovadora que s'estranarà a nivell mundial al Març... així doncs, ens hem quedat sense veure el tradicional Pare Noel vermell que diuen que Coca-Cola es va inventar ara farà uns 50 anys...
No sé, pero al meu parer, a aquest Nadal li ha faltat quelcom... potser serà que TVE no ha fet els "Goonies, Gremlins o Los fantasmas atacan al jefe"... o potser la manca de llums de Nadal pel carrer, o qui sap... pero de ben cert que no ha sigut com els d'abans.
Un Nadal es marketing pur... es l'orgasme d'un creatiu, és el "llançar la casa per la finestra" a nivell presupostari... pero la Crisis ha arribat a casa per Nadal, com l'Almendro, i sembla ser que fins i tot a marques tant rellevants com la cola americana.
Esperem que la Crisis millori o el proper any ens quedarem fins i tot sense anuncis de perfums...
BON NADAL A TOTS I FELIÇ ANY NOU!
Comments